Roztocze MTB

Pierwsze forum rowerowe Roztocza i okolic
Teraz jest 16 lis 2018, o 10:28

Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 181 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Przywitaj sie na forum
PostNapisane: 10 maja 2010, o 20:28 
Moderatorzy globalni

Rower: Intense Uzzi
Nazywam się Wojtek, mieszkam w Biłgoraju. Jeżdżę na rowerze od kilkunastu lat, najpierw w okolicach Zamościa, skąd pochodzę - teraz przemierzam Roztocze od stron biłgorajskich. Od zeszłego roku poważniej zająłem się eksploracją Roztocza, Puszczy Solskiej i okolic....i nie mogę przestać:)
Parę tygodni temu postanowiłem założyć forum dotyczące turystyki rowerowej na Roztoczu, które może nie jest aż tak fascynujące jak góry, ale potrafi zmęczyć głodnego wrażeń rowerzystę równie mocno. Chciałbym, żeby stało się ono jak największym zbiorem wiedzy i doświadczeń osób, które już miały styczność z podróżowaniem na dwóch kółkach w tym rejonie, a także miejscem spotkań lokalnych riderów. Nie wróżę temu przedsięwzięciu zbyt wielkiego powodzenia. Daję sobie czas do lipca 2011 roku. Do tego czasu chciałbym, aby forum zgromadziło minimum 50 zarejestrowanych użytkowników, którzy przyczynią się do jego rozwoju. W przeciwnym wypadku forum zostanie skasowane...a ja dalej będę jeździł i cieszył się okolicą:)
Zapraszam do aktywnego uczestnictwa w budowaniu forum Roztocze MTB rowerzystów wszelakiej maści: kolarzy, streetowców, dirtowców, osoby jeżdżące XC, enduro, freeride czy downhill.
Zapraszam też do odwiedzenia profilu Roztocze MTB na Naszej Klasie i jego promowanie: http://nasza-klasa.pl/profile/33396473
Pozdrawiam,

Wojtek

Tytuł: Re: Przywitaj sie na forum
PostNapisane: 11 maja 2010, o 14:10 
całkiem rozkręcony forumowicz

Witam!
Nazywam się Tomasz Piotrowski, pochodzę z Zamościa i wespół zespół z bratem prowadzę stronę
http://extreminada.com/. Po Roztoczu jeżdżę rowerem od samego początku, czyli od dzieciństwa.